1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na www.perfectstudioeva.cz. v provozovně TEPLICKÁ 703/34, Děčín, a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů .
Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. Objednávka služeb Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem, prostřednictvím facebooku, instagramu). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou po uhrazení zálohy. Ve výši 1000 korun v případě poskytnutí služby microbladingu, či ve výši 500 korun v případě služby Removal - hotově, kartou nebo bankovním převodem na účet poskytovatele služeb.
Přeobjednání / Zrušení termínu
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem. Zrušení termínu je blíže specifikováno Storno podmínkami.
Dárkové poukazy
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí na webových stránkách provozovatele. Nejsme plátci DPH.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.
3. Reklamace služeb
Reklamaci poskytovaných služeb je řízeno reklamačním řádem.
4. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 1.2023